joi, 20 decembrie 2012

Tort de Craciun


M-am abatut putin de la lucrul cu atele pentru ca mi-am incercat norocul cu tortul pentru masa de Craciun de la firma.


Din fericire am facut facut figurinele din timp, asa ca am avut timp si de restul.
La imbracat m-a ajutat Chef  Moni , care m-a convins greu ca e mai frumos alb cu rosu, si nu alb cum il vedeam eu.Si a avut dreptate.Toata lumea a fost foarte multumita.Cea mai frumoasa figurina, si anume Mos Craciun, a  fost creata de Zebruuucaaaa.
Blatul e cu nuca si crema de ciocolata cu lapte praf.Mama Copilului Zambitor, s-a stresat alaturi de e, asa ca-i multumesc, si o mai sochez o data spunandu-i ca-i cea mai frumoasa si buna mama din lume.

                                                     

1 comentarii on "Tort de Craciun"

Zebru on 22 decembrie 2012 la 16:38 spunea...

:) ce-a zis lumea? ai plecat cu figurinele acasa? ia povesteste tu asa, muncitoreste, cu detalii. nu musai public ;)

Trimiteți un comentariu

 

Manifest Colorat Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez